07.07.2004., srijeda

seoski turizam - izlaz iz turističke krize

MIČETINAC - rezultati prvog polugodišta turističke sezone upučuju na totalni podbačaj, a vjerojatnost da će u idućem periodu biti bolje je vrlo mala. Razlog toj negativnoj pojavi, osim abnormalne skupoće, neljubaznosti ugostitelja i nedostatka sadržaja, je i razvitak seoskog turizma u Mičetincu, selu pokraj Čepelovca, sela u gorskoj Podravini. Razgovarali smo s jednim od najuspješnijih mičetinskih turističkih poduzetnika, mr. Ivanom Šegrtom:
č.T: što kažete na ovakav abnormalni rast popularnosti seoskog turizma
I.Š:čuj, jebiga, kaj ja znam. Ja sem se samo zbudil zaran i videl da mi nekakvi ljudi stoje pred virjanom i pobiraju kukruza. Zbežal sem vun s puškom i pukel v zrak. Oni so se razbežali kak zajci, ali so se i vrnoli zato kaj sem im podigel adrenalina. Onda sem im dal gemišta i slanine jer so zgledali jadno i steral ih u kurac, a oni so otišli v moje gorice i tam razapeli šatora. Mislil sem si ko ih jebe, nek bodo tu, samo nek mi nejdu f trsje. Al sem se zajebal. Se so mi pozobali i zgazili tak da mi je sad žmeko kopati. Drugi den je došlo njihovo društvo i onda so mi i jagode pojeli i breskve pobrali i travo zgazili. Bum ih vmoril, pizda im materina lakoma, bezobrazna.
č.T:kakva su očekivanja od sljedećeg tromjesečja?
I.Š:jebo im pas mater, ak još ostano bodo mi pojeli kesnu zobaticu, oreje pobrali, vino popili, a ne verujem da bodo i jaboke ostale cele. Vrag im je mater stvoril, ja im bom bombo hitil v šator, da im pizda materina
(s.j.)

- 09:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ČASOPIS TARZAN
glavni i odgovorni urednik: Sisajed


izdavač:www.blog.hr

novinski majl:
objes(e)ne@sise.hr