12.07.2004., ponedjeljak

osvrt urednika - part cvaj

OSIJEK - u izbi svojeg obitavališta urednik Siske radosno trati svoje vrijeme na ljude koji mu daju komplimente:
- Ja sam ponosan i radostan kada vidim toliko srdačnih komentara. Nadam se da ću i dalje pronositi ovim 1001100110 prostorima tekovine sranja, supstance koja izaziva smijeh u ljudi koji imaju u glavi zupčanike koji dobro rade (ipak je moj lešinarski pesimizam ostao bez osnove i uporišta, što je naprosto prekrasna spoznaja). Iako ovakva izjava izaziva vidno gađenje u onih koji preziru dupelizanje, ja ću svejedno odati vam pijetet na grobu crknjenog zerdava slijedećim govorom koji sam prepisao od Čehova:
"Prokleti zerdave, životinjo podla! Ostavio si me u depresivnoj smicalici koju si mi podvalio u ormar s papirima koje koristim za piskaranje. Podmetnuo si mi svoje Tri sestre iako ja već imam ljudske tri. Unatoč tvojoj zlobi postao sam nožna proteza tvojih udova. Bez tebe biti ću samo dvodijelna zglobna šipka nesposobna za rad. Suza, suza, suza..."
Ljudi dragi, vaše su riječi koje vidjeh dokaz da postoji kreativnost drugačija od usrane prosječnosti. Suza mi u kutku oka zaobilazi krmelj i izaziva kratak spoj između tipki tipkovnice - suza radosnica. Ljudi dragi vi ste moj benzin kojim ću zapaliti sebe i tako sjati vječnim plamenom. Bis! Bis! Srač!

- 23:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ČASOPIS TARZAN
glavni i odgovorni urednik: Sisajed


izdavač:www.blog.hr

novinski majl:
objes(e)ne@sise.hr