22.07.2004., četvrtak

kratka jutarnja propovijed

Jesam li ja đubre?
U svakodnevnom životu i svakojakim situacijama sigurno ste se više puta iskreno zapitali da li ste baš vi đubre. Jeste li baš vi ona jedinka koja smrdi svojim ponašanjem i postupcima i da li baš vas zapada etiketa đubreta. Danas se probudih u 13 sati i 46 minuta, stah pred ogledalo i glasno se upitah: "jesam li ja đubre?".
Zašto sam sam sebi uputio to krucijelno pitanje? Koja okrutna navada natjera čovjeka da sam sebi uputi ovakvo ispovjesničko i samokritičko pitanje? Da li je to savijest pokucala na tvrdu ljušturu podlaca i debila? Što će se dogoditi sada kada sam probio taj oklop samodopadnosti?
Nije se ništa dogodilo. Lik u odrazu ogledala nasmijao se glasno i poljubio moje napučene usne. On zna da drugačije reagirati ne može, jer uvijek postoji šaka jačeg i stvarnijeg bića kojeg on postojanje ocrtava i da bi se staklo ogledala razbilo u komade. Nije da je prevladao zakon jačega, to vam se samo čini. Prevladao je zakon stvarnijeg, postojanijeg, realnog.
Dakle, ja nisam đubre, a vi?
pater don Siske

- 18:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ČASOPIS TARZAN
glavni i odgovorni urednik: Sisajed


izdavač:www.blog.hr

novinski majl:
objes(e)ne@sise.hr