29.07.2004., četvrtak

glazbeni krtičnjak

Nije rijedak slučaj da se na ovim turističkim prostorima u ugostiteljskoj branši susrećete s debilima koji vas poslužuju. Da bi lakše podnijeli takva maltretiranja zapjevajte složno

Padaj silo i nepravdo,
Svan'o ti je sudnji dan,
Bješte od nas noćne tmine,
Svanuo je i naš dan.


Oni će vam zasigurno odgovoriti u nostalgičnom tonu:

Pljuni i zapjevaj, moja Jugoslavijo
Matero i maćeho, tugo moja i utjeho.
Moje srce, moja kućo stara,
Moja dunjo iz ormara,
Moja nevjesto, moja ljepotice,
Moja sirota kraljice,
Jugo, Jugice...

Ovaj hljeb, evo lomim,
Moja Jugoslavijo,
Za tebe i bolje dane,
Konje neosedlane.
Ovdje kome ne porastu zubi,
E, kukala mu mati.
Ovdje nikad neće čopor naci,
Ko ne nauči urlati.


I još će nadodati:

Mene moja naučila strina
aj mene moja naučila strina
turistima pička materina
aj turistima pička materina


Ne brinite se, za par godina jest će oni govna svoja kad turista ne bude


Staru partizansku pjesmu "Padaj silo" pjevali:
narodni heroj Svetozar Vukmanović - Tempo, Goran Bregović
i štićenici doma za napuštenu djecu "Ljubica Ivezić", Sarajevo


- 14:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ČASOPIS TARZAN
glavni i odgovorni urednik: Sisajed


izdavač:www.blog.hr

novinski majl:
objes(e)ne@sise.hr